Доставка та оплата
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. При оплаті карткою повернення товару здійснюється за рахунок Компанії. При виборі доставки післяплатою, у випадку, якщо покупець оплатив товар на відділенні пошти після огляду, Компанія оплачує виключно вартість повернення товару в офіс Компанії.
Скасування замовлення
Покупець має право скасувати замовлення в будь-який момент, у тому числі, коли товар вже доставлений.
Покупець зобов'язується попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.
Покупцеві, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час із своєї вини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс, повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат).
Покупець розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може призвести до того, що Компанія відмовить в обслуговуванні цього Покупця надалі.
Обмін товару
Обмін товару можливий протягом 14 днів (крім товарів, які підпадають під Постанову Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172), не рахуючи дня купівлі, якщо товар не був у споживанні, зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, а також супроводжується документами, виданими разом з товаром при його купівлі.
Доставка товару в центральний офіс здійснюється за рахунок Компанії. Повернення грошей або заміна на інший товар здійснюється після отримання Компанією поверненого товару.
Для здійснення обміну/повернення купленого товару вам необхідно скласти та надіслати лист з темою «Повернення (обмін) товару» на електронну адресу info.ukrshop@gmail.com , в якому необхідно:
• Вказати ПІБ покупця, адресу та телефон;
• коротко описати причину повернення/обміну товару;
• додати фото чи відео товару, який ви хотіли б повернути/обмінювати;
• копію розрахункового документа, що підтверджує факт купівлі цього товару на нашому сайті.
Зверніть увагу!
При обміні/поверненні товару за послуги пересилання та післяплати сплачує компанія, за умови, що покупець оплачував товар карткою онлайн. За умови купівлі способом післяплати, після оплати товару на відділенні Покупцем, Компанія оплачує доставку товару, що повертається виключно в офіс компанії.
У разі ухвалення рішення про повернення коштів покупцю за замовлення кошти перераховуються на рахунок покупця за системою післяплати у відділенні Нової пошти виключно після того, як кур'єр огляне посилку на відповідність умовам повернення!